Blog

Mobilność stron internetowych

Na czym polega najnowsza zmiana algorytmu Google dotycząca mobilności stron internetowych? W kwietniu 2020 roku firma Google wprowadziła nowy algorytm, który spowoduje, że niemobilne strony internetowe przestaną być wspierane w wyszukiwarce Google. Zacznijmy od zrozumienia czym …

Raport – reklama w Internecie

Pod koniec 2019 serwis interaktywnie.com pod patronatem WP, Interia, Onet, Gazeta.pl opublikował obszerny raport o reklamie w Internecie, a w nim między innymi nasza agencja. Wtedy mowa była o tym, że wydatki na reklamę w 2020 roku zwiększą się na świecie …

Dlaczego warto łączyć pozycjonowanie z kampaniami Google Adwords?

Zastanawiasz się: Czy warto połączyć kampanię Google ADS z pozycjonowaniem strony www i odwrotnie? Po co to inwestować w dwie formy reklamy równolegle? Czy to mi przyniesie realne korzyści? Czy mnie na to stać? Czy połączenie tych działań zwiększy sukces mojej firmy? Czy połączenie tych działań …

Przewodnik po pozycjonowaniu – krok po kroku

SEO, pozycjonowanie, optymalizacja, wyniki organiczne, pozycjonowanie regionalne i long tail… Brzmi dla Ciebie równie orientalnie jak tresura smoków? Wytłumaczę Ci krok po kroku o co chodzi w praktyce z tym pozycjonowaniem. Nazewnictwo SEO – to skrót od angielskiego Search …

Nowa reklama Google Ads

Nowy wygląd GoogleAds

Nadążenie za zmianami w Google nie jest proste. Teraz Google po raz kolejny zmienia sposób prezentacji reklam Google Ads. Z pewnością pamiętacie zielone etykiety, które miały odróżniać reklamy AdWords od wyników organicznych. W 2017 roku Google zmieniło …

Trendy w marketingu internetowym na 2020

Marketing internetowy zmienia się bardzo dynamicznie. Jego rozwój przyspieszył na przestrzeni ostatnich lat. W Polsce nadal wiele firm nie ma prawidłowo zbudowanych stron internetowych, zoptymalizowanych treści i odpowiedniej promocji. Nie prowadzą regularnie kanału w mediach społecznościowych z atrakcyjnymi …

Przewodnik po reklamach Google

Przewodnik po reklamach Google – krok po kroku

Marketingowy ciągle powtarzają kampanie Google Ads, reklamy Adwords. Żonglują tymi słowami na potęgę. Niezbyt rozumiesz o co w tym wszystkim chodzi ? Wytłumaczę Ci krok po kroku o co chodzi w praktyce z tymi reklamami. Nazewnictwo Kiedyś stosowano nazwę reklamy …

Dlaczego pozycjonowanie musi kosztować?

Dlaczego pozycjonowanie musi kosztować?

Nasi Klienci wiedzą, jak ważne jest pozycjonowanie i inwestowanie w SEO. Rozumieją bowiem, że od budżetu przeznaczonego na promocję zależy ich widoczność w Google, zasięg e-marketingu a co za tym idzie, dotarcie do nowych odbiorców. Dlatego też, dojrzali do tego by zwiększać …