Pozycjonowanie na rynek Zachodni

Coraz więcej polskich marek jest na tyle konkurencyjnych i innowacyjnych, że decyduje się wypłynąć na europejski rynek. Jeśli rozważasz ten krok z przyjemnością doradzimy Ci na jakie kanały dystrybucji postawić by osiągną maksymalny efekt przy optymalnym budżecie.

Pozycjonowanie na Zachód

Usługa pozycjonowania na rynki zachodnie nie różni się znacząco od usługi pozycjonowanie w Polsce. Nadal podstawą jest przejrzysta architektura strony oraz wartościowe treści. Tworząc materiały na obcojęzyczne strony internetowe korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych biur tłumaczy, takich które oferują również korektę native speakera. Dobrze przygotowane, mobilne i ciekawe strony internetowe równie dobrze pozycjonują się w krajach zachodnich jak i w Polsce.

Czy samo pozycjonowanie wystarczy?

Jesteśmy zwolennikami łączenia pozycjonowania i kampanii AdWords. Połączenie obu tych narzędzi przynosi naprawdę spektakularne efekty zarówno na rynku krajowym jak i za granicą. W przypadku kampanii GoogleAds na Europę Zachodnią należy pamiętać o wyższych stawkach za kliknięcie (PPC). Kampanie powinny być dobrze skonfigurowane by płacić jedynie za dotarcie do klienta naprawdę wyselekcjonowanego. Aby ustawić kampanię o właściwych parametrach trzeba udać się do agencji, która ma doświadczenie w projektach zagranicznych.

Promocja w Europie – czy warto w nią inwestować?

Zachęcamy naszych klientów do wchodzenia na coraz to nowe rynki. Pozycjonowanie to metoda, która pozwala w dość szybkim tempie osiągnąć większą rozpoznawalność marki. Zapraszamy na spotkanie z nami by poznać bliżej możliwości promocji Twojej firmy w Europie.