Pozycjonowanie sklepów internetowych to złożony i czasochłonny proces. By był on skuteczny i długotrwały należy przystąpić do niego z należyta uwagą. Nasza agencja poświęca wiele godzin na obserwację trendów i zachowań użytkowników danej witryny w sieci. Gdy zebrane informacje są przeanalizowane rozpoczynamy kolejne etapy pozycjonowania sklepów www.

Audyt SEO

Pierwszym etapem pozycjonowania jest przeprowadzenie szczegółowego audytu SEO. Pozwoli on określić zastaną sytuację, zlokalizować błędy techniczne i strukturalne oraz ocenić zawartość treści. Zwracamy szczególną uwagę na precyzyjny opis towarów, ich ekspozycję w sklepie, model wyświetlania i segregowania oraz łatwy proces zakupu i płatności. Etap kończymy propozycją zmian, których efektem stanie się sprawnie działające sklep, który będzie można efektywnie pozycjonować.

Wprowadzanie zmian

Po przeprowadzonym wcześniej audycie wprowadzamy uzgodnione zmiany. Opracowujemy pod kątem SEO wszystkie treści, nagłówki i kategorie. Bazując na wieloletnim doświadczeniu przeprowadzamy optymalizację SEO pod kątem wymagań wyszukiwarek. Korzystamy przy tym z zaawansowanych narzędzi dostarczanych m.in. przez Google.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Po przeprowadzonym wcześniej audycie wprowadzamy uzgodnione zmiany. Opracowujemy pod kątem SEO wszystkie treści, nagłówki i kategorie. Bazując na wieloletnim doświadczeniu przeprowadzamy optymalizację SEO pod kątem wymagań wyszukiwarek. Korzystamy przy tym z zaawansowanych narzędzi dostarczanych m.in. przez Google. Jeśli klient potrafi sam wprowadzić zmiany w swoich treściach i strukturze sklepu na stronie to wykonuje to, jeśli nie wykonujemy to dla niego za dodatkową opłatą.

Działania wspomagające promocję sklepów www

Po usprawnieniu struktury i treści sklepu mających wpływ na wynik w wyszukiwarkach wprowadzamy kolejny etap kampanii. Polega on na budowaniu więzi z obecnym Klientem oraz poszukiwaniu nowych Klientów poprzez działania w Social Mediach. Przenosząc ruch na stronę sklepu wpływamy na poziom atrakcyjności całego serwisu dla algorytmów wyszukiwarek. Realizujemy to poprzez prowadzenie atrakcyjnych profili społecznościowych i akcje marketingowe typy konkursy czy transmisje live.

Reklama GoogleAds sklepów internetowych

Nie zapominajmy, że bardzo skutecznym narzędziem promocji sklepu w Internecie jest kampania GoogleAds. Nasi specjaliści potrafią tak dobrać jej składowe dla danego sklepu, że dochodzi do synergii pozycjonowania i kampanii AdWords. Takie połączenie działań marketingowych doprowadza do znaczących wzrostów liczy zakupów oraz wielkości koszyka zakupowego.

Dalsze działania

Stale zmieniające się trendy w sprzedaży, a także jej zależność od różnych czynników sprawia, że na bieżąco należy analizować wyniki podjętych dotąd działań. Pozycjonowanie sklepów internetowych będzie skuteczne w dłuższej perspektywie czasowej, jeśli platforma sprzedażowa będzie stale optymalizowana pod kątem SEO. Ułatwieniem jest tu znajomość zachowań konsumentów, która pozwala na bieżąco wprowadzać efektywne zmiany w zawartość i treści opisów e-sklepu

Lokalizacja

Pozycjonowanie sklepów internetowych wykonujemy bez względu na miejsce zamieszkania właściciela domeny. Jednak celem ustalenia szczegółów niezbędny jest kontakt z nami. Warszawa i Łódź – w tych miastach nasza agencja zaprasza na spotkania biznesowe klientów osobiście. Z klientami z pozostałych miast prowadzimy najczęściej spotkania na Skypie i mamy kontakt mailowy oraz telefoniczny. Jeśli chcesz nad odwiedzić w biurze, umów się gdyż możemy akurat być na wyjeździe u innego Klienta.