Dla Klienta z branży restauracyjnej rozpoczęliśmy proces pozycjonowania na kilka dość konkurencyjnych fraz. Już po miesiącu działań, strona Klienta, praktycznie z zerowej widoczności uzyskała ok. 3000 wyświetleń dziennie, niecałe 200 wejść na stronę i jest w TOP 10 na kilka fraz.

Metoda: POZYCJONOWANIE LOKALNE

Dla sklepu z branży motoryzacyjnej, po 3 miesiącach działań podwoiliśmy ilość fraz w TOP 10.

Dla firmy z branży kosmetycznej uzyskaliśmy TOP 10 dla kilkunastu fraz, a także pracujemy nad tym, aby ilość wejść i wyświetleń strony w Google stale rosła.

Metoda: POZYCJONOWANIE SZEROKIE SKLEPU INTERNETOWEGO

Sklep internetowy z branży tekstylnej, gdzie realizujemy połączenie kampanii Google Ads (Merchant – czyli Zakupy Google), którą wspomagamy działaniami SEO. Klient zaufał nam i zainwestował kilka tysięcy na miesiąc w obsługę kampanii.

Po pierwszym miesiącu zaczęły pojawiać się pierwsze efekty, a po 2 miesiącach działań, z zerowej sprzedaży, klient generuje już spore obroty, co daje Klientowi 1000% zwrot z inwestycji. „Można? Można!”.

Metoda: POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO, KAMPANIA ZAKUPY GOOGLE

Połączenie pozycjonowania i kampanii Google ADS daje najlepsze rezultaty, czego przykładem jest nasz Klient z branży medycznej. Jego wyniki stale rosną.

Dziś prezentujemy wyniki jednego z naszych Klientów z branży tekstylnej. W przeciągu 4 miesięcy udało nam się podnieść wyniki sklepu z 200 wyświetleń dziennie do 1000 wyświetleń dziennie! Wartość sklepu z dnia na dzień rośnie i wkrótce ilość wyświetleń i wejść na stronę będzie kilkakrotnie wyższa.

Kolejne Case Study w trakcie przygotowywania. Promujemy ponad 100 stron. Mamy czym się pochwalić!