Prowadzenie własnego sklepu internetowego lub serwisu internetowego wymaga działań zorientowanych na efekt biznesowy. Znamy specyficzne potrzeby tego typu witryn i wiemy, że wyłącznie odpowiednio dobrany rodzaj działań będzie w stanie przynieść oczekiwany efekt. W przypadku sklepów internetowych polecamy przede wszystkim pozycjonowanie long tail. Warto dodać, że pozycjonowanie szerokie świetnie sprawdzi się również w przypadku firm działających regionalnie czy też na cały kraj.

Czym jest long tail?

Long tail to rodzaj działania, które zakłada pozycjonowanie sklepu przy uwzględnieniu szczegółowych, a zarazem mało konkurencyjnych fraz. Wspomniane frazy złożone są natomiast z kilku, a nawet kilkunastu słów i odnoszą się do produktów dostępnych w witrynie.

W przypadku mocno rozbudowanych stron, jak również przedsiębiorstw działających na cały region lub kraj, frazy dobieramy z myślą o dotarciu do jak najszerszej grupy odbiorców. Pozycjonowanie long tail może obejmować od 30 do kilkuset fraz.

Skuteczność pozycjonowania szerokiego

Prowadzone przez nas działania long tail odznaczają się bardzo wysokim stopniem skuteczności. Dzieje się tak dlatego, że potrafimy dobrać słowa kluczowe w taki sposób, aby generowały one jak największą sprzedaż. Z tego względu pozycjonowanie szerokie cieszy się dużym zainteresowaniem Klientów prowadzących własny sklep online, a także przedsiębiorstw, które działają (lub planują działać) w całym kraju/regionie.