Zastanawiasz się jak zdobyć klientów z Zachodu? Z Niemiec?

Interesuje Cię pozycjonowanie w Niemczech?

Pragniesz dotrzeć do zupełnie nowych odbiorców w Niemczech? Jeśli udzieliłeś twierdzącej odpowiedzi to znak, że dobrze trafiłeś!

Bezpłatna Wycena Pozycjonowania

Pozycjonowanie strony, czy sklepu internetowego to aktualnie podstawa działalności każdej firmy.  Jeśli działania SEO są profesjonalnie realizowane to daje to gwarancję wysokich pozycji na wiele fraz i długotrwałego efektu.

Należy pamiętać, że skuteczne pozycjonowanie zależy od wielu czynników. W Polsce korzystamy z wyszukiwarki Google. A jak wygląda pozycjonowanie w Niemczech?

Jeśli chcesz dowiedzieć się w jaki sposób:

  • zdobyć klientów w Niemczech,
  • uzyskać rozpoznawalność swojej marki w Niemczech,
  • pozyskać zupełnie nowych odbiorców zagranicznych, to mamy propozycję specjalnie dla Ciebie.

W takim razie musisz koniecznie dowiedzieć się, czym jest pozycjonowanie w Google.de.

Pozycjonowanie stron WWW – Niemcy

Korzyści wynikające z pozycjonowania

Pozycjonowanie na polskim rynku to już obecnie standard. Jest jednym z najpopularniejszych działań marketingowych. Co, tak naprawdę, daje pozycjonowanie?

  • Profesjonalnie przeprowadzona usługa zapewnia danej witrynie wysokie miejsce w wyszukiwarce internetowej na dane hasło
  • Podwyższenie widoczności Twojej firmy i strony internetowej w wynikach wyszukiwania
  • Większa liczba odwiedzających = większa liczba potencjalnych klientów;
  • Dotarcie do wybranej grupy klientów
  • Stały wzrost pozycji strony na kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt, kilkaset czy kilka tysięcy fraz w zależności od wybranego pakietu i zakresu działalności firmy
  • szybki zwrot z inwestycji w pozycjonowanie stron, czy sklepów internetowych.

Należy zaznaczyć, że opisany powyżej typ pozycjonowania odznacza się wysokim poziomem skuteczności w Polsce, na rodzimym rynku, Podobnie działa na zachodzie.

Pozycjonowanie w Google.de

Jeśli prowadzisz działalność w Polsce i chciałbyś poszerzyć ją o grono odbiorców w Niemczech to powinieneś dowiedzieć się, czym jest wyszukiwarka Google.de i na czym polega pozycjonowanie zagraniczne.

W Niemczech mieszkańcy korzystają z wyszukiwarki Google.de. Jest to lokalna wyszukiwarka Google, dedykonana na Niemcy jak w Polsce – Google.pl. Jak wygląda pozycjonowanie w Google.de?

  • Google.de to od 40 do 60% całego ruchu z wyszukiwarek w niemieckojęzycznym Internecie
  • optymalizacja stron pod kątem Google.de pozwala na wypromowanie własnej firmy w Niemczech, a co za tym idzie pozyskanie potencjalnych klientów na zachodzie.

Czynniki rankingu stron internetowych w Google.de:

  • Linki przychodzące
  • Sprawdzenie, czy dana strona spełnia wymagania wyszukiwarki, czy Google.de ma odpowiedni dostęp do treści, by mógł przeskanować jej zawartość
  • Priorytetem dla Google.de są strony internetowe, które potrafią udzielić odpowiedzi na jak największą ilość zapytań w danej branży
  • Porównywarka cenowa to priorytet w porównaniu do niszowego sklepu internetowego
  • Jeśli istotna jest miejscowość, z której pochodzi użytkownik, Google.de wyszukuje strony z tej samej miejscowości
  • Google.de zawsze wyszukuje najbardziej (w jego rozumieniu) zaufane strony. Są to strony, które podają szczegółowe informacje o firmie, ceny, warunki świadczenia usług, opinie klientów, lub partnerów biznesowych itp.
  • Czynniki behawioralne, czyli jak użytkownik zachowuje się na stronie, w jakim celu wszedł na stronę, czy znalazł to, czego szukał, czy wraca ponownie.

Obecnie marketing w Google.de to podejście techniczne, fundamentalne i długofalowe. W porównaniu do rodzimego Google oczekiwanie na efekty jest znacznie dłuższe. Jednak przy właściwym zaplanowaniu daje bardzo korzystne rezultaty. Pozycjonowanie i reklama w Niemczech może być tak samo skuteczne jak na rodzimym rynku.

Korzyści z inwestycji w promocję na Zachodzie

Zdecydowana większość przedsiębiorców prowadzących działalność w Polsce chciałaby rozszerzyć grono potencjalnych klientów na odbiorców z Zachodu. Czynniki, które przemawiają za tym, to:

  • zdecydowany wzrost sprzedaży,
  • zapewnienie swojej marce lepszej rozpoznawalności.

Zanim jednak zaczniesz szukać partnerów biznesowych ze Wschodu, w pierwszej kolejności zainwestuj w pozycjonowanie w Niemczech. Nie obawiaj się zmian związanych z wprowadzeniem produktu na rynek zachodni.  Rynek ten jest bardzo otwarty na współpracę z przedsiębiorcami z Polski. Mimo różnic w alfabecie, łączy nas jeden krąg kulturowy, a co za tym idzie duży kredyt zaufania. To właśnie tutaj reklama produktów czy usług przynosi naprawdę imponujące efekty!