Kampania Google Discovery pozwala dotrzeć z idealnie dopasowaną ofertą do szerokiego grona nowych odbiorców, którzy z dużym prawdopodobieństwem przyczynia się do znacznego wzrostu konwersji. Ten typ reklamy wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji, dzięki czemu trafia do potencjalnie zainteresowanych ofertą użytkowników.

Jak działa reklama Google Discovery?

Każdy z użytkowników sieci przegląda codziennie w Internecie strony z produktami, które go interesują, czyta artykuły i ogląda wybrane filmy na YouTube. W ten sposób przekazuje robotom Google sygnały dotyczące tematów, które go interesują. Na podstawie tych informacji Google wyświetla danemu użytkownikowi reklamy, które tematycznie są dopasowane do jego zainteresowań.

Reklamy te są z reguły wizualne, multimedialne. Zaprojektowane są w taki sposób, by przykuć uwagę konkretnych odbiorców. Wyświetlane są w wielu miejscach, takich jak: strony internetowe, strona główna Google, YouTube, W sekcji „Warte obejrzenia”, na kartach Discover oraz na kartach „Oferty” i „Społeczności” w Gmailu.

Dla kogo kampania Discovery?

Kampania Discovery jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które:

  • Dzięki reklamom multimedialnym chcą dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów
  • Chcą generować dużo konwersji przy wykorzystaniu reklam multimedialnych
  • Chcą ponownie trafiać do klientów, którzy z dużym prawdopodobieństwem dokonają konwersji

Zalety kampanii Discovery

  • Budowanie większych zasięgów przy wykorzystaniu jednaj kampanii
  • Możliwość automatycznego określenia stawek, które pozwolą osiągnąć cele związane ze skutecznością kreacji
  • Atrakcyjne i trafne reklamy pomagają uzyskać większe zaangażowanie odbiorców
  • Możliwość targetowania reklam na odbiorców niestandardowych
  • Reklamy natywne, które dopasowane są do miejsca oraz urządzenia, na którym są wyświetlane