W dzisiejszym świecie coraz mniej nas ogranicza. Rozwój nowych technologii, infrastruktury, logistyki sprawia, że otwierają się nowe możliwości. Warto z nich skorzystać.
Marketing internetowy, to jedna z dróg, która umożliwia dotarcie do nowych klientów. Nie tylko na terenie naszego kraju. Z powodzeniem możemy promować produkty i usługi wśród potencjalnych klientów np. z Niemiec. Wystarczy skontaktować się z nasza agencją, doświadczonym i sprawdzonym partnerem, który wypromuje twoją firmę powyżej oczekiwań.
Reklama Google ADS kierowana na Niemcy.
Czym jest reklama Google ADS w Niemczech i dla kogo?
Kampania reklamowa w Niemczech to rozwiązanie polecane wszystkim firmom, które chcą rozszerzyć swoją działalność za naszą zachodnią granicą. To idealny sposób na rozpoczęcie lub uzupełnienie istniejącej sprzedaży eksportowej i szansa na rozwój przedsiębiorstwa.
Kampania ADS Niemcy pozwala na promocję Twoich produktów lub usług wśród potencjalnych klientów z Niemiec. Reklama firmy w Niemczech przy wykorzystaniu narzędzi Google ADS, to także gwarancja, że zainwestowane w promocję środki przyniosą realne, mierzalne korzyści.
Pamiętaj! Uruchomienie kampanii nie wymaga konieczności zwrócenia się do niemieckiej agencji. Nasza agencja posiada wiedzę, doświadczenie i wszystkie niezbędne narzędzia, dzięki którym promocja firmy w Niemczech będzie skuteczna.
Co zrobimy dla twojej firmy?
- wybierzemy najlepszą formę reklamy Google ADS
- skonfigurujemy kampanię Google ADS w Niemczech
- uruchomimy kampanie ADS, które przyniosą oczekiwane rezultaty
- kompleksowo zajmiemy się promocją twojej firmy, strony www, sklepu internetowego w Niemczech
Realne korzyści reklam Google w Niemczech
Współpracując z naszą agencją przy realizacji kampanii reklamowych w Niemczech otrzymujesz pakiet korzyści, które realnie wpłyną na rozwój twojej firmy.
Oferowane przez nas możliwości to:
- twoja pełna decyzyjność w kwestii wysokości budżetu, jaki chcesz przeznaczyć w danym miesiącu na promocję firmy
- stała opłata za prowadzenie kampanii
- dodatkowa opłata za wejścia na stronę twojej firmy (budżet dla Google)
- zwiększenie ruchu na stronie firmy
- wzrost sprzedaży oferowanych prze firmę produktów lub usług
- budujesz rozpoznawalność swojej marki, firmy w Niemczech
- reklama twojej firmy dociera do odpowiedniej grupy docelowej
- oszczędzasz czas, który możesz przeznaczyć np. na udoskonalenie obsługi klienta, serwisu, logistyki
Współpraca z naszą agencją SEO i SEM
Naszym klientom zapewniamy przede wszystkim:
- skuteczne rozwiązania dostarczane przez doświadczonego Google Partnera
- stałą współpracę z indywidualnym opiekunem z agencji
- analizę wdrażanych kampanii i ich stałą optymalizację
- stały dostęp do statystyk i raportów
- analiza i kontrola słów kluczowych
- elastyczne podejście do podejmowanych działań
- szczegółowa analiza konkurencji i pozycji twojej firmy
Skorzystaj z usług naszej SEO & SEM, a zadbamy o najwyższą jakość prowadzonej kampanii w Niemczech.
Reklama Google ADS w Niemczech
Promocja firmy w Niemczech realizowana jest przez naszą agencję przy wykorzystaniu m.in.:
- reklamy produktowe – zdjęcia produktów, które pokazują się w wyszukiwarce Google nad wynikami wyszukiwania
- linki sponsorowane – wyświetlają się w wyszukiwarce nad organicznymi wynikami wyszukiwania
- reklamy banerowe – umieszczenie banneru na wskazanej stronie www
- reklamy video – krótkie materiały filmowe, które wyświetlają się potencjalnie zainteresowanym klientom
- remarketing – kampania banerowa dla osób, które odwiedziły już stronę naszej firmy
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kampaniach AdWords, to zapraszamy do zapoznania się z artykułem: Przewodnik po reklamach Google – krok po kroku.
Nasze certyfikaty
Nasza agencja w ramach kampanii ADS w Niemczech realizuje:
Reklamy tekstowe w wyszukiwarce
Oferta firmy pojawia się wynikach wyszukiwania po wpisaniu przez użytkownika odpowiednich słów kluczowych, na które ustawiono kampanię. Reklamy wyświetlają na górze strony nad wynikami organicznymi. Mogą pojawić się wśród wyników podczas wyszukiwania, a także w całej sieci Google, która obejmuje również partnerów sieci oraz sieć reklamową.
Reklamy graficzne
To rodzaj reklamy, która zawiera elementy graficzne promujące dany produkt lub usługę. Użytkownik, który kliknie w taką reklamę automatycznie przekierowywany jest na stronę www naszej firmy. Reklama może być statyczna bądź animowana. Może mieć również różne rozmiary. W odpowiedni sposób wyświetla się na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Najważniejszym jest, by pojawiała się w odpowiednim miejscu, o odpowiednim czasie i zawierała informacje zachęcające do skorzystania z oferty.
Reklamy produktowe
Reklama jest dedykowana w szczególności sklepom internetowym. Zdjęcia produktów pojawiają się równocześnie z wynikami wyszukiwania na podstawie słów kluczowych. Wyświetlane na są na górze strony. Reklama oprócz zdjęcia zawiera podstawowe informacje o produkcie (nazwa, cena).
Remarketing
Kampania remarketingowa polega na powtórzeniu komunikatu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili stronę naszej firmy. Pozwala to na dotarcie do osób najbardziej zainteresowanych naszą ofertą. Powtórne kliknięcie w nasza reklamę sugeruje, że użytkownik jest skłonny dokonać zakupu. Niejednokrotnie taka reklama jest formą „popchnięcia „potencjalnego klienta do podjęcia wiążącej decyzji, czyli zwarcia transakcji, skontaktowania się.
Efekty naszych działań
Na podstawie wybranego przykładu prezentujemy rezultaty kampanii Google ADS połączonej z działaniami SEO. Wykres obrazuje skuteczność wdrażanych przez naszą agencję działań dla jednego z klientów.
Jeżeli chcesz się cieszyć takim widokiem, to zapraszamy do kontaktu. Przeanalizujemy sytuację twojej firmy, przeanalizujemy konkurencję i wdrożymy rozwiązania, które przyczynią się do naszego wspólnego sukcesu, jakim będzie rozwój twojej firmy na rynku niemieckim.