Co to jest reklama Google ADS?
Google Ads (kiedyś Google Adwords) jest to reklama, która wyświetla się w wyszukiwarce Google nad wynikami organicznymi czyli na samej górze.
Jest to system, który wyświetla Twoją reklamę w formie tekstowej, produktowej czy bannerowej. Ma niezwykle szeroki zasięg i skuteczność.
Dla kogo reklama Google Ads?
Właściwie to dla każdego, kto chce rozwijać swój biznes.
Teraz każdy może uruchomić kampanię Google ADS (dawniej Google AdWrods) niezależnie od branży czy wielkości firmy. Możesz to zrobić samodzielnie a możesz powierzyć profesjonalnej agencji, która posiada status Google Partner.
Wtedy masz pewność, że Twoja kampania przyniesie realne efekty i będzie prowadzona na najwyższym poziomie.
Realne korzyści reklam Google Ads
- Ty decydujesz jaki chcesz budżet przeznaczyć na promocję w danym miesiącu
- Płacisz tylko za realne wejścia na stronę (+ stały koszt miesięczny za obsługę kampanii)
- Budujesz swoją markę dzięki bezpłatnym wyświetleniom
- Docierasz z reklamą do dobrze dobranej grupy odbiorców
- Reklama Twojej firmy wyświetla się na każdym urządzeniu z Internetem
- Zwiększasz ruch na stronie
- Zdobywasz nowych klientów
- Sprzedajesz dużo większej ilości usług i produktów niż dotychczas
Co zyskujesz dzięki współpracy z naszą agencją?
- Opiekę prywatnego opiekuna ze Statusem Google Parner
- Stałą optymalizację kampanii
- Analizę wejść na stronę i reakcji użytkowników
- Kontrolę słów kluczowych
- Oszczędność dzięki optymalizacji budżetów
- Dostęp do statystyk i raportów
- Bon o wartości nawet do 1200 zł dla nowych KlientówCo zrobić by otrzymać Bon?
Reklamę Google ADS (reklama AdWords) dzielimy na:
- linki sponsorowane (reklama tekstowa, wyświetlana w wyszukiwarce Google nad wynikami organicznymi)
- reklamy produktowe (zdjęcia produktów, ceny oraz opis pokazujące się w wyszukiwarce Google ponad wynikami organicznymi wraz z linkiem do konkretnego produktu w sklepie)
- reklamy video (filmiki wyświetlające się potencjalnie zainteresowanym klientom)
- reklama bannerowa (kampania graficzna, w ramach której publikujemy grafikę firmy wraz z linkiem w popularnych serwisach internetowych, wzmacniające markę i przekaz)
- remarketing (banner reklamowy lub film video podąża za klientem, który odwiedzał już naszą stronę www)
- performance max (typ kampanii, który umożliwia reklamodawcom korzystanie z wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii)
- discovery (kampania google discovery umożliwia dotarcie do większej ilości odbiorców z dopasowaną do ich oczekiwań ofertą)
Szerzej o kampanii Google ADS (dawniej Google AdWords) opisujemy w Przewodniku po reklamach Google – krok po kroku. Artykuł dokładnie opisuje na czym reklama w Google polega i czy sprawdzi się dla Twojego biznesu.
Nie jesteśmy typową agencją marketingową. Jesteśmy ludźmi z bogatym doświadczeniem, którzy chcą z Tobą współpracować i pomóc Ci osiągnąć sukces.
Nasze certyfikaty
Realizujemy dla swych klientów różne Kampanie Google Ads. Najważniejsze z nich to:
Kampania Search – Reklamy tekstowe w wyszukiwarce
To rodzaj reklam, które wyświetlają się użytkownikowi Internetu po wpisaniu słów kluczowych, na które ma ustawioną kampanię. Reklama ta wyświetla się nad wynikami organicznymi. Poprzez dobry dobór słów kluczowych wyświetla się ona użytkownikom zainteresowanym naszym profilem działalności.
Reklama wyświetla się w wynikach Google oraz innych witrynach wyszukiwania, kiedy użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę interesujące go hasło, wyszukuje produktu lub informacji na konkretny temat. Oferta reklamodawcy wyświetla się obok wyników wyszukiwania dla hasła powiązanego z jednym z ustawionych w kampanii słów kluczowych. Reklamy wyświetlają na górze strony nad wynikami organicznymi. Mogą pojawić się wśród wyników podczas wyszukiwania, a także w całej sieci Google, która obejmuje również partnerów sieci oraz sieć reklamową.
Reklamy graficzne, bannerowe i remarketing
Reklama ta sprawia, że bannery z wizerunkiem poszczególnych produktów, usług czy firmy wyświetlają się potencjalnym klientom na interesujących ich portalach branżowych czy ogólnopolskich a także śledzą ich w Internecie, co wzmacnia markę, przekaz, przypomina użytkownikowi o danej marce czy usłudze a także zachęca do (ponownych) zakupów.
Remarketing to jedna z form reklamy dostępnych w systemie Google ADS. Reklama kierowana jest do odbiorców, którzy odwiedzili stronę firmy lub sklepu w przeszłości. Mieli zatem styczność z oferowanym produktem lub usługą, ale z jakiegoś powodu nie zdecydowali się na zakup. W tym momencie zadaniem reklamy śledzącej jest przypomnienie potencjalnemu klientowi oferty, którą wyszukał wcześniej. W przypadku kampanii śledzącej mamy pewność, że komunikaty kierowane są do zainteresowanych produktem lub usługą odbiorców. Wykorzystanie kampanii remarketingowej regularnie przypomina użytkownikowi o ofercie reklamodawcy. Remarketing cechuje wysoki wskaźnik klikalności (CTR).
Google Merchant – Reklamy produktowe
Reklama produktowa to usługa, w której zdjęcie danego produktu pojawia się ponad wynikami organicznymi Google. Reklama ta jest dedykowana dla sklepów internetowych.
Jeśli i Ty zastanawiasz się jak pozyskać nowych klientów w możliwie bezpieczny sposób to zadzwoń do nas. Doradzimy Ci jak w najlepszy sposób wypromować Twój biznes i wypłynąć na szerokie wody.
Reklama produktowa Google Merchant wykorzystywana jest do promowania konkretnych produktów. Dostarcza odbiorcom niezbędnych informacji na temat artykułów w sklepie internetowym. Produkty wyświetlają się na szczycie strony wyszukiwania po ty, jak użytkownik wpisze w wyszukiwarkę powiązane z produktem hasło. Reklama wraz z informacjami wyświetla się bez konieczności klikania w nią.
Sposób oraz miejsce wyświetlania reklam określane są na podstawie danych produktów z konta Merchant Center. Na podstawie tych informacji reklamy dopasowywane są do zapytań użytkowników. Wyświetlane są wtedy najtrafniejsze produkty.
Google Performance Max
Performance Max to typ kampanii, który umożliwia reklamodawcom korzystanie z wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Reklama Google Performance Max jest uzupełnieniem kampanii w sieci wyszukiwania, które są kierowane na słowa kluczowe. Wykorzystanie kampanii Performance Max umożliwia dotarcie do większej liczby klientów we wszystkich kanałach Google, takich jak: YouTube, Gmail, Mapy Google, karty Discovery oraz w sieci wyszukiwania. Efektami kampanii jest między innymi zdecydowany wzrost zasięgu kampanii oraz wzrost konwersji.
Google Discovery
Kampania Google Discovery umożliwia dotarcie do większej ilości odbiorców z dopasowaną do ich oczekiwań ofertą. Przyczynia się to znacznego wzrostu konwersji i realizacji założonych celów. Reklama Google Discovery wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji, dzięki czemu trafia do potencjalnie zainteresowanych ofertą użytkowników. Reklamy te są z reguły wizualne, multimedialne. Zaprojektowane są w taki sposób, by przykuć uwagę konkretnych odbiorców. Wyświetlane są w wielu miejscach, takich jak: strony internetowe, strona główna Google, YouTube czy portale społecznościowe.