Polskie marki są już na tyle konkurencyjne i innowacyjne, że decydują się wypłynąć na europejski rynek. Jeśli rozważasz ten krok, z przyjemnością doradzimy Ci, na jakie kanały dystrybucji postawić, by osiągnąć maksymalny efekt przy optymalnym budżecie. Pozycjonowanie w Europie – czy warto inwestować na rynkach europejskich?
Pozycjonowanie na zachodzie – jak zrobić to efektywnie?
Warto zaznaczyć, że pozycjonowanie na rynki zachodnie nie różni się zbytnio od pozycjonowania w naszym kraju. Trudność i szybkość efektów zależy oczywiście od branży i miejscowej konkurencji. Jednak rynek polski jest uznawany za jeden z najbadziej wymagających w Europie. Nasze doświadczenie wyniesione z rodzimego podwórka jest ogromnym atutem w rywalizacji z agencjami marketingowymi z Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii.
Jak pracujemy? Podstawą jest przejrzysta architektura strony oraz wartościowe treści dostosowane pod SEO. Wymogi Google są takie same dla każdego kraju i języka. Dlatego strony WWW czy sklepy w Niemczech czy innym państwie europejskim są oceniane w rankingu stron w ten sam sposób.
Dodatkowym atutem jest to, że nasza agencja marketingowa korzysta wyłącznie ze sprawdzonych biur tłumaczy. Oferują one również korektę native speakera. Możesz być pewien, że u nas otrzymasz profesjonalnie przygotowane, ciekawe i responsywne strony internetowe, które będą równie dobrze pozycjonowały się w krajach zachodnich, jak i w Polsce.
Pozycjonowanie w Europie – czy samo pozycjonowanie wystarczy?
Nasza agencja SEO & SEM jest zwolennikiem łączenia zarówno pozycjonowania, jak i kampanii AdWords. Korzyści wynikające z połączenia obu tych narzędzi:
- Pozycjonowanie w Europie to bieg długodystansowy – wymaga wielu miesięcy pracy, ale po początkowym okresie nabiera efektu kuli śnieżnej, a efekty skalują się geometrycznie i pozostają na długo.
- Nie każdy może pozwolić sobie na przestój w interesie, zanim pozycjonowanie w Europie osiągnie zakładany poziom zdobywania nowych klientów. Dlatego wcześniej kładziemy nacisk na dobrze skomfigurowaną kampanię Ads, gdzie efekty są tu i teraz.
- Połączenie pozycjonowania oraz kampanii AdWords przynosi naprawdę spektakularne rezultaty zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym.
- W przypadku kampanii GoogleAds na Europę Zachodnią należy pamiętać o wyższych stawkach za kliknięcie (PPC), ale jeśli kampania jest dobrze skonfigurowana, to zapłacisz jedynie za dotarcie do klienta dobrze wyselekcjonowanego.
Dlatego, jeśli zależy Ci na ustawieniu kampanii o właściwych parametrach i pozyskaniu, jak największej liczby potencjalnych klientów, to zapraszamy do nas! Mamy doświadczenie w projektach zagranicznych.
KRAJE
Pozycjonowanie zagraniczne realizujemy w takich krajach jak:
- Niemcy
- Francja
- Wielka Brytania
- Irlandia
- Norwegia
- Szwecja
- Holandia
- Dania
- Belgia
- Litwa
- Łotwa
- Estonia
- Rumunia
- Chorwacja
- Grecja
- Węgry
- Czechy
- Słowacja
- Bułgaria
- Austria
- Portugalia
- Hiszpania
- Włochy
- Szwajcaria
Promocja w Europie – czy warto w nią inwestować?
Pozycjonowanie to metoda, która pozwala w dość szybkim tempie osiągnąć większą rozpoznawalność marki. Dlatego zachęcamy naszych klientów do wchodzenia na coraz to nowe rynki. Zapraszamy na spotkanie z nami, by poznać bliżej możliwości promocji Twojej firmy w Europie.