Pozycjonowanie lokalne skierowane jest do firm działających w regionie, świadczących usługi na małym obszarze np. w mieście, województwie.
Na czym polega pozycjonowanie lokalne?
Decydując się na pozycjonowanie lokalne obejmujące zarówno wybrany region Polski, jak i Rosji, Ukrainy, Białorusi, Niemiec, Czech czy Austrii jesteś w stanie bez najmniejszego problemu dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów zamieszkujących bądź też przebywających we wskazanej lokalizacji.
Jak to zatem działa w praktyce pozycjonowanie lokalne?
Wyobraźmy sobie następującą sytuację. Jesteś w drodze na wakacje i będąc w pobliżu danego miasta postanawiasz zrobić sobie przerwę i zjeść smaczny posiłek w lokalnej restauracji. Naturalnie nie masz pojęcia, gdzie szukać dobrej restauracji w nowym, nieznanym Ci miejscu. Wyciągasz więc telefon i wpisujesz np. „Restauracja obiady Warszawa”. Po chwili na liście wyników pojawią się restauracje zlokalizowane w pobliżu miejsca, w jakim aktualnie się znajdujesz. Na tym właśnie polega pozycjonowanie regionalne.
Co zyskujesz promując się lokalnie?
Pozycjonowanie lokalne w wybranym regionie Polski stanowi rodzaj niezwykle efektywnej promocji, która w widoczny sposób przysłuży się do osiągnięcia założonych celów biznesowych i w branżach działających lokalnie jest najskuteczniejszą metodą promocji!
Takie firmy pozycjonujemy lokalnie w wynikach organicznych, a także w Mapach Google, z których korzysta coraz więcej użytkowników poszukujących lokalnych usług.