Google służy nam do wyszukiwania wszelkiego rodzaju informacji. Z jego pomocą odnajdziemy stronę banku, poznamy najnowsze trendy mody, nowinki ze świata motoryzacji, a nasze pociechy z łatwością wyszukają informacje niezbędne do poszerzenia wiedzy.
Brzmi dobrze? A to dopiero początek, bowiem wysokie miejsca w rankingu stron Google są niemalże równoznaczne z osiągnięciem satysfakcjonującego efektu biznesowego. Jak wobec tego wbić się na pierwsze pozycje? Oczywiście korzystając z usługi, jaką jest pozycjonowanie.
Kiedyś standardem było rozliczanie za efekt, aktualnie wszystkie liczące się firmy w branży wybierają abonamenty w różnych formach – pozycjonowanie szerokie lub long tail.
Rozliczenie za efekt – każdy z nas lubi płacić wyłącznie za osiągnięte wyniki. Dokładnie na tej zasadzie opiera się rozliczenie za efekt. Jednak w praktyce i w życiu, w żadnej z branż ta zasada nie ma miejsca. Dlaczego zatem w pozycjonowaniu tak było? No właśnie… W praktyce opłata była naliczona tylko wtedy, gdy fraza uzyska pozycję określoną w umowie. Niestety, aktualnie przy olbrzymiej konkurencji w Google, inwestycje w pozycjonowanie często przerastają zwrot z niej szczególnie, że Klienci często wybierali bardzo konkurencyjne frazy, których dotarcie do TOP 10 wiązało się ze sporym czasem. Stąd większość firm zmieniło strategię działania.
Rozliczenie abonamentowe – to stała opłata miesięczna niezależna od efektów, która pozwala na pozycjonowanie szerokie czyli inwestycję w autorytet strony, content marketing, link building. Koszt rozliczenia abonamentowego pokrywa więc analizę strony, tworzenie tekstów, optymalizację, tworzenie zaplecza, publikacje sponsorowane. Te wszystkie działania mają na celu zwiększenie widoczności strony, wyświetleń w Google, wejść, a co za tym idzie, liczby Klientów. Wszystko przez stałą analizę słów po jakich strona jest wyświetlana w Google i podwyższanie ilości fraz w TOP 10.
Po rozbudowie strony, zmiany treści, przejściu na abonament z efektu, zauważymy nawet kilkukrotny skok widoczności strony i wizyt oraz tendencję do stałego wzrostu tych danych.
Jeśli cenisz sobie jakość usługi i zależy Ci na Twojej stronie to wybierz abonament, a zobaczysz jak skuteczne staną się działania agencji SEO.