System Google ADS udostępnił nowy typ kampanii opierającej się na algorytmach samouczących, kampanię Performance Max (Programmatic). Użytkownikom znane są już kampanie, które wykorzystywały system automatycznej optymalizacji.

Oparte na nim są elastyczne reklamy w sieci wyszukiwania oraz inteligentne kampanie produktowe. Kampania Performance Max dodatkowo umożliwia dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google ADS w ramach jednej kampanii, co gwarantuje optymalizację reklam w wielu kanałach.

Kampania Performance Max (Programmatic) jest uzupełnieniem kampanii w sieci wyszukiwania, które są kierowane na słowa kluczowe. Dzięki niej możliwe jest dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów, użytkowników wszystkich kanałów Google.

Dlaczego pojawiła się kampania Performance Max?

Coraz większa liczba konsumentów decyduje się na dokonywanie zakupów online. Zwiększa się ich ilość, a także różnorodność ich zachowań, a co za tym idzie następują także zmiany w ścieżkach zakupowych. Według Google czasem dochodzi nawet do 500 punktów styku użytkownika z reklamami, zanim ten zdecyduje się na zakup produktu.

Z tak dużą ilością zmiennych poradzić sobie może tylko dobrze opracowany algorytm, który umożliwi właściwą optymalizację kampanii. Dlatego idealnym rozwiązaniem wydaje się być jedna kampania, które pozwoli na analizowanie danych dostarczanych przez różne kanały.

Dla kogo kampania Performance Max?

Uruchomienie kampanii Performance Max polecane jest w szczególności firmom, które:

  • Chcą maksymalnie wykorzystać potencjał reklamowy Google wykorzystując przy tym dowolne kanały
  • Mają sprecyzowane konkretne cele reklamowe i cele konwersji
  • Za pomocą jednej kampanii chcą mieć dostęp do wszystkich kanałów reklamowych Google
  • Chcą odnotować wzrost zasięgu kampanii
  • Chcą odnotować wzrost wartości konwersji

Zalety kampanii Performance Max

  • Dotarcie do większej liczby użytkowników, którzy dokonują konwersji
  • Dostęp do szczegółowych statystyk
  • Zwiększenie skuteczności kampanii
  • Optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym
  • Promocja w wielu kanałach jednocześnie

Uruchomienie kampanii Performance Max

Nasza agencja ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii Performance Max. Prowadzimy kampanie dla klientów, którzy są przedstawicielami różnych branż. Taka różnorodność pozwala nam zdobywać wiedze, która jest niezbędna do wdrażania skutecznych kampanii reklamowych.

Uruchomienie kampanii Performance Max wymaga przede wszystkim przekazania niezbędnych danych wejściowych, które będą miały kluczowy wpływ na ich skuteczność. Danymi takimi są m.in.: sygnały dotyczące odbiorców, dobrze przygotowane grafiki i filmy oraz wysokiej jakości teksty reklamowe.

Następnym krokiem jest ustawienie wszystkich elementów kampanii w taki sposób, by przynosiła pożądane efekty.

Decydując się na uruchomienie kampanii, warto zwrócić się do profesjonalistów.