Pozycjonowanie w abonamencie – co to takiego?
Pozycjonowanie w abonamencie to model współpracy polegający na uiszczaniu jednakowych, comiesięcznych opłat. W praktyce oznacza to, że nawet gdy Twoja strona osiągnie już pierwsze miejsce na liście wyników, Ty w dalszym ciągu będziesz płacił dokładnie tyle samo, co w momencie podpisania umowy. Z punktu widzenia firmy pozycjonującej opłata abonamentowa stanowi – przynajmniej w pewnej części – pulę środków umożliwiających zaplanowanie strategii działań.
Abonament – Za co właściwie płacę?
- Analiza Twojej strony internetowej
Dokładnie przeanalizujemy obecną witrynę w celu optymalizacji. Gwarantujemy profesjonalny audyt, który zakończy się listą koniecznych do wprowadzenia zmian i tym samym wyeliminowaniem błędów. - Link Building
Dzięki działaniom z zakresu link building’u strona będzie lepiej postrzegana przez wyszukiwarkę Google, co pozwoli na osiągnięcie lepszych pozycji na liście wyników. - Pomoc w wyborze fraz
Podstawowym elementem sukcesu w tej dziedzinie jest dobranie odpowiedniego zbioru słów kluczowych, który idealnie odda charakter Twojego biznesu i tym samym przyczyni się do wzrostu ilości potencjalnych klientów. - Możliwość zmiany słów kluczowych
W odróżnieniu od modelu pozycjonowania z opłatą za efekt, w przypadku abonamentu masz możliwość modyfikacji wcześniej ustalonych fraz. Po co to robić? Jeśli np. posiadasz sklep internetowy i interesuje Cię pozycjonowanie w Rosji, a więc promocja odzieży na Wschodzie, to – wraz ze zmianą asortymentu sklepu – możesz zmieniać również słowa kluczowe. - Monitorowanie pozycji oraz generowanie raportów
Nasza firma posiada odpowiednie narzędzia monitorujące, które na bieżąco zbierają informacje o pozycji Twojej strony internetowej. Dzięki temu będziesz mógł śledzić postępy prowadzonych działań.