Kampania Google Discovery pozwala dotrzeć z idealnie dopasowaną ofertą do szerokiego grona nowych odbiorców, którzy z dużym prawdopodobieństwem przyczynia się do znacznego wzrostu konwersji. Ten typ reklamy wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji, dzięki czemu trafia do potencjalnie zainteresowanych ofertą użytkowników.
Jak działa reklama Google Discovery?
Każdy z użytkowników sieci przegląda codziennie w Internecie strony z produktami, które go interesują, czyta artykuły i ogląda wybrane filmy na YouTube. W ten sposób przekazuje robotom Google sygnały dotyczące tematów, które go interesują. Na podstawie tych informacji Google wyświetla danemu użytkownikowi reklamy, które tematycznie są dopasowane do jego zainteresowań.
Reklamy te są z reguły wizualne, multimedialne. Zaprojektowane są w taki sposób, by przykuć uwagę konkretnych odbiorców. Wyświetlane są w wielu miejscach, takich jak: strony internetowe, strona główna Google, YouTube, W sekcji „Warte obejrzenia”, na kartach Discover oraz na kartach „Oferty” i „Społeczności” w Gmailu.
Dla kogo kampania Discovery?
Kampania Discovery jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które:
- Dzięki reklamom multimedialnym chcą dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów
- Chcą generować dużo konwersji przy wykorzystaniu reklam multimedialnych
- Chcą ponownie trafiać do klientów, którzy z dużym prawdopodobieństwem dokonają konwersji
Zalety kampanii Discovery
- Budowanie większych zasięgów przy wykorzystaniu jednaj kampanii
- Możliwość automatycznego określenia stawek, które pozwolą osiągnąć cele związane ze skutecznością kreacji
- Atrakcyjne i trafne reklamy pomagają uzyskać większe zaangażowanie odbiorców
- Możliwość targetowania reklam na odbiorców niestandardowych
- Reklamy natywne, które dopasowane są do miejsca oraz urządzenia, na którym są wyświetlane