✔️ Korzystasz od lat z usług agencji SEO i chcesz upewnić się, że działania, które prowadzi są optymalne?
✔️ Nie masz wystarczającej wiedzy by sprawdzić skuteczność jej działań?
✔️ A może dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem internetowym i wolisz rozpocząć działania od profesjonalnego przygotowania Twojej strony czy sklepu www?
Pomożemy Ci sprawdzić czy Twój budżet na reklamę w Internecie jest efektywnie wykorzystany tak, by przyniósł Ci jak największy zysk z inwestycji.
20 lat doświadczenia na konkurencyjnym i wymagającym rynku SEO pozwala nam stwierdzić, że jesteśmy ekspertami w tym co robimy. Tysiące zadowolonych klientów, w tym ciągle przybywający nowi, utwierdza nas w przekonaniu, że jesteśmy skuteczni w tym co robimy.
Wiemy, że nie raz już słyszałeś słowa zapewniające Cię o słuszności wyboru tej czy innej agencji. Namawiali Cię do skorzystania ze swoich usług freelancerzy i handlowcy z dużych agencji. Jeśli jesteś klika lat na rynku z pewnością komuś już powierzyłeś marketing internetowy swojej strony. Pytania brzmi: czy zaufałeś odpowiedniej firmie?
W czasach tak dużej konkurencji na rynku szkoda czasu na takie rozważania. Zleć nam AUDYT SEO a sprawdzimy dla Ciebie czy zastosowane rozwiązania były skuteczne i czy Twoja inwestycja ma szanse na zwrot?
Realne korzyści przeprowadzenia zewnętrznego Audytu SEO
- Przeprowadzamy audyt w niezależny i profesjonalny sposób
- Zbadamy celowość założeń kampanii marketingowej
- Sprawdzimy czy są one realizowane i przynoszą Ci realne korzyści
- Ustalimy czy wszystkie formy reklamy zostały wykorzystane
- Audyt SEO wskaże Ci obszary, które można poprawić lub ulepszyć
- Otrzymasz raport zawierający wytyczne SEO, które pokażą Ci kroki do podjęcia w celu lepszego pozycjonowania Twojej strony www.
Zakres prac
- Analiza specyfiki założeń reklamowych w danej branży
- Analiza słów kluczowych i ich konkurencyjności
- Analiza optymalizacji strony
- Analiza link buildingu
- Analiza przyrostu ruchu
- Analiza założeń pozycjonowania i kampanii Google ADS
- Analiza skuteczności przeprowadzonych działań
- Przygotowanie raportu z podjętych działań wraz z uwzględnianiem wytycznych do działań
Kto powinien zlecić Audyt SEO
- Firmy, które dopiero rozpoczynają swoje działania w Internecie. W tym przypadku należy najpierw gruntowanie zbadać parametry strony internetowej by nie rozpoczynać kampanii bez jej pełnej optymalizacji
- Przedsiębiorstwa, które od lat korzystają z usług jednej i tej samej agencji. Czasami może się zdarzyć, że agencja zaniedbuje klientów wieloletnich lub po prostu nie dostrzega już nowych możliwości na rynku i marnuje potencjał rozwoju firmy
- Menagerowie obejmujący nowe stanowiska w firmach aby upewnić się od jakiego pułapu rozpoczynają swoje działania i jakie przyrosty ruchu w Internecie będzie mogła osiągać ich witryna
- Wszystkie firmy, które czują, że ich marketing internetowy może być prowadzony w sposób niewłaściwy oraz te, które wydając dużo pieniędzy na ten cel nie osiągają założonych rezultatów.