✔️ Korzystasz od lat z usług agencji SEO i chcesz upewnić się, że działania, które prowadzi są optymalne?

✔️ Nie masz wystarczającej wiedzy by sprawdzić skuteczność jej działań?

✔️ A może dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem internetowym i wolisz rozpocząć działania od profesjonalnego przygotowania Twojej strony czy sklepu www?

Pomożemy Ci sprawdzić czy Twój budżet na reklamę w Internecie jest efektywnie wykorzystany tak, by przyniósł Ci jak największy zysk z inwestycji.

20 lat doświadczenia na konkurencyjnym i wymagającym rynku SEO pozwala nam stwierdzić, że jesteśmy ekspertami w tym co robimy. Tysiące zadowolonych klientów, w tym ciągle przybywający nowi, utwierdza nas w przekonaniu, że jesteśmy skuteczni w tym co robimy.

Wiemy, że nie raz już słyszałeś słowa zapewniające Cię o słuszności wyboru tej czy innej agencji. Namawiali Cię do skorzystania ze swoich usług freelancerzy i handlowcy z dużych agencji. Jeśli jesteś klika lat na rynku z pewnością komuś już powierzyłeś marketing internetowy swojej strony. Pytania brzmi: czy zaufałeś odpowiedniej firmie?

W czasach tak dużej konkurencji na rynku szkoda czasu na takie rozważania. Zleć nam AUDYT SEO a sprawdzimy dla Ciebie czy zastosowane rozwiązania były skuteczne i czy Twoja inwestycja ma szanse na zwrot?

Status Google Partner

Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu jest też nadany nam Status Google Partner



Realne korzyści przeprowadzenia zewnętrznego Audytu SEO

  • Przeprowadzamy audyt w niezależny i profesjonalny sposób
  • Zbadamy celowość założeń kampanii marketingowej
  • Sprawdzimy czy są one realizowane i przynoszą Ci realne korzyści
  • Ustalimy czy wszystkie formy reklamy zostały wykorzystane
  • Audyt SEO wskaże Ci obszary, które można poprawić lub ulepszyć
  • Otrzymasz raport zawierający wytyczne SEO, które pokażą Ci kroki do podjęcia w celu lepszego pozycjonowania Twojej strony www.

Zakres prac

  • Analiza specyfiki założeń reklamowych w danej branży
  • Analiza słów kluczowych i ich konkurencyjności
  • Analiza optymalizacji strony
  • Analiza link buildingu
  • Analiza przyrostu ruchu
  • Analiza założeń pozycjonowania i kampanii Google ADS
  • Analiza skuteczności przeprowadzonych działań
  • Przygotowanie raportu z podjętych działań wraz z uwzględnianiem wytycznych do działań

Kto powinien zlecić Audyt SEO

  • Firmy, które dopiero rozpoczynają swoje działania w Internecie. W tym przypadku należy najpierw gruntowanie zbadać parametry strony internetowej by nie rozpoczynać kampanii bez jej pełnej optymalizacji
  • Przedsiębiorstwa, które od lat korzystają z usług jednej i tej samej agencji. Czasami może się zdarzyć, że agencja zaniedbuje klientów wieloletnich lub po prostu nie dostrzega już nowych możliwości na rynku i marnuje potencjał rozwoju firmy
  • Menagerowie obejmujący nowe stanowiska w firmach aby upewnić się od jakiego pułapu rozpoczynają swoje działania i jakie przyrosty ruchu w Internecie będzie mogła osiągać ich witryna
  • Wszystkie firmy, które czują, że ich marketing internetowy może być prowadzony w sposób niewłaściwy oraz te, które wydając dużo pieniędzy na ten cel nie osiągają założonych rezultatów.