POZYCJONOWANIE
W MAPACH GOOGLE
PROMOCJA WIZYTÓWKI GOOGLE MOJA FIRMA
- Prowadzisz lokalną firmę?
- Chcesz łatwo dotrzeć do swoich Klientów?
- Ważne dla Ciebie jest, by być widocznym w Google Maps?
- A może potrzebujesz wspomóc proces pozycjonowania?
Google Moja Firma, Mapy Google czy Google Maps to jedno narzędzie, które coraz częściej wykorzystywane przez Klientów do poszukiwania informacji w Google. Sama usługa Google Maps jest coraz bardziej przez Google rozwijana.
Jak lokalnie wyróżnić się na tle konkurencji w Google Maps?
Mapy Google umożliwiają atrakcyjne i profesjonalne wyświetlanie informacji o firmie w wyszukiwarce Google. Dział ten mocno się rozwija, dlatego skutecznie prowadzona wizytówka wspomaga naszą widoczność w sieci oraz proces pozycjonowania lokalnego.
Usługa Google Moja Firma pozwala na dodawanie:
- adresu firmy, wskazówek dojazdu
- numerów telefonów
- godzin otwarcia
- zdjęć
- opisu firmy, usług, produktów
- promocji, aktualności, porad i wielu innych.
Dodatkową korzyścią prowadzenia Miejsc Google, jest fakt, że niewiele firm nadal wie, o tym, jaki potencjał niesie to narzędzie.
Zatem aktywne prowadzenie wizytówki Google, sprawi, że będziemy o krok przed naszą konkurencją i sprawi, że Klient finalny dotrze do nas właśnie za pośrednictwem tego narzędzia Google.
Czym właściwie jest wizytówka w Google Maps?
Dlaczego tak ważne jest obecność w Mapach Google,
aktywne korzystanie z Miejsc Google
oraz Pozycjonowanie poprzez Google Moja Firma?
Google Moja Firma to krótka informacja o przedsiębiorstwie. Kiedyś zawierała tylko adres, numer telefonu aby móc daną firmę szybko znaleźć w Google Maps. Warto wspomnieć, że aktualna funkcjonalność w znaczący sposób przewyższa możliwości tradycyjnej formy krótkiej informacji. Dedykowana jest w zasadzie każdej instytucji, niezależnie od jej wielkości i skali działania. Również firmom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z własnym biznesem. Korzystając z niej, przedsiębiorstwo zyskuje możliwość zaprezentowania w sieci najważniejszych informacji na temat swojej działalności.
Co ważne, zakładając wizytówkę Google Moja Firma część prac wykonujemy jednorazowo, jak choćby informacje o naszej firmie, dokładnym adresie, godzinach naszej pracy. Dzięki niej dane o nas pojawiają się w wyszukiwarce lub w mapach Google. To naprawdę świetne rozwiązanie dla Użytkowników, którzy chcą szybko i wygodnie dotrzeć do najważniejszych informacji o firmie. Przeczytać opinie innych Klientów o firmie, obsłudze, serwisie itd.
Aby mówić o skutecznym zarządzaniu tą platformą, konieczne jest regularne dodawanie wpisów, informacji o produktach, specjalnych ofertach czy promocjach.
Jeśli jeszcze powyższe argumenty nie przekonały Was do założenia i prowadzenia Google moja Firma, przedstawiamy kolejne korzyści, które z pewnością pomogą zmienić Wasze podejście.
Korzyści z założenia wizytówki firmowej Google w mapach Google:
- utworzenie konta i aktywne korzystanie jest darmowe,
- wizytówka Google pozwala na zwiększenie widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania oraz wspomaga proces pozycjonowania,
- profil w Google Moja Firma umożliwia zdobycie organicznego ruchu na stronę internetową, dzięki atrakcyjnym wpisom czy prezentowanym ofertom produktową czy oferowanych usług z przekierowaniem na Waszą stronę www,
- dzięki wizytówce Google, firma jest w stanie pozyskać dodatkowe zapytania ofertowe od Klientów,
- wizytówki pojawiają się wśród wyników wyszukiwania najczęściej jeszcze nad tymi, które są organiczne,
- profil Google Moja Firma zintegrowany jest ze statystykami pokazującymi efektywność działania poszczególnych elementów wizytówki,
- aktywne konto w Google Moja Firma to doskonały sposób na uzupełnienie działań z zakresu SEO.
Dodatkowe pozycjonowanie w Google Maps pozwala na:
- zwiększenie się widoczności firmy na Mapach Google, zwłaszcza na frazy związane z lokalnym pozycjonowaniem;
- wzrost pozycji firmy w wynikach wyszukiwania firm z danej branży, dzięki czemu możliwe jest wyprzedzenie konkurencji i pozyskanie nowych, potencjalnych Klientów,
- stałe optymalizowanie wizytówki, przynoszące jeszcze lepsze rezultaty znajdowania naszej firmy w sieci,
- pozyskanie wartościowych opinii Klientów na temat firmy.
Z pomocą narzędzia Google Moja Firma w prosty sposób możesz zaprezentować swoją firmę, jej osiągnięcia, sukcesy, zespół. Narzędzie to aktywnie wspomaga działania marketingowe firm, jest doskonałym miejscem interakcji pomiędzy Klientem a marką. Ułatwia Klientom kontakt z Twoją firmą!
Mamy nadzieję, że to wystarczająca porcja argumentów przemawiających za tym, że warto założyć wizytówkę firmową Google. Wyniki wyszukiwarki Google często są pierwszym miejscem zetknięcie Użytkowników z Twoją firmą. Dlatego spraw, żeby było to nie tylko miłe spotkanie, ale dostarczyło jak najwięcej informacji o Twojej firmie, zbiło obiekcje Użytkownika i sprawiło, że szybko , stanie się Twoim Klientem.
Do pozycjonowania i obsługi firmy w Mapach Google warto zatrudnić profesjonalną agencję, specjalizującą się nie tylko w SEO, ale również w aktywnym prowadzeniu profili Google Moja Firma, dzięki temu prowadzone działania będą efektywne a Ty odczujesz realne korzyści!
Zapraszamy do kontaktu!