Google czy Facebook? Którą formę reklamy wybrać

Prowadząc firmę często zastanawiasz się w jaką formę reklamy zainwestować?

Aktualnie jest dużo rozwiązań promocyjnych na rynku i rozważasz, które działania przyniosą najlepszy efekt. Czy kampania w Google a może promocja na Facebooku?

Aleksandra z IdeasFactory odpowiada na Twoje pytania i opisuje, które działania sprawdzą się lepiej dla danej branży czy konkretnej działalności.

Faktem jest, że najlepiej prowadzić działania równolegle, wraz z Pozycjonowaniem, wtedy odzew zawsze jest największy. Zdajemy sobie jednak sprawę, że czasem budżet reklamowy nie pozwala na inwestycję jednocześnie w wiele kanałów promocyjnych, bądź nie posiadasz strony internetowej czy zależy Ci na dotarciu do konkretnej grupy Odbiorców.

Przeczytaj najnowszy artykuł od Aleksandry i zdecyduj:

https://ideasfactory.com.pl/2021/09/02/google-ads-czy-facebook-ads-co-wybrac/

Aleksandra Wróbel
tel. 733 538 597
e-mail: aleksandra@ideasfactory.com