Prowadzenie własnego sklepu online wymaga działań zorientowanych na efekt biznesowy. Znamy specyficzne potrzeby tego typu witryn i wiemy, że wyłącznie odpowiednio dobrany rodzaj działań będzie w stanie przynieść oczekiwany efekt. W przypadku sklepów internetowych polecamy przede wszystkim pozycjonowanie long tail. Warto dodać, że pozycjonowanie szerokie świetnie sprawdzi się również w przypadku firm działających regionalnie bądź też na cały kraj.

Czym jest long tail?

Long tail to rodzaj działania, które zakłada pozycjonowanie sklepu przy uwzględnieniu szczegółowych, a zarazem mało konkurencyjnych fraz. Wspomniane frazy złożone są natomiast z kilku, a nawet kilkunastu słów i odnoszą się do produktów dostępnych w witrynie.

W przypadku mocno rozbudowanych stron, jak również przedsiębiorstw działających na cały region/kraj, frazy dobieramy z myślą o dotarciu do jak najszerszej grupy odbiorców.

Skuteczność pozycjonowania szerokiego

Prowadzone przez nas działania long tail odznaczają się bardzo wysokim stopniem skuteczności. Dlaczego? Ponieważ potrafimy dobrać słowa kluczowe w taki sposób, aby generowały one jak największą sprzedaż. Z tego względu pozycjonowanie szerokie cieszy się dużym zainteresowaniem Klientów prowadzących własny sklep online, a także przedsiębiorstw, które działają (lub planują działać) w całym kraju/regionie.